Máme otevřeno

Na klinice platí zvýšený hygienický režim pro ochranu Vás – pacientů.

Klinika Premier Clinic funguje v plném provozu se zvýšeným hygienickým standardem. Provádíme standardní spektrum výkonů. S ohledem na to, že Premier Clinic je zdravotnické zařízení, je návštěva služeb naší kliniky možná i v době omezeného pohybu osob.

Maximální ochrana klientů

Všichni naši zaměstnanci používají pro svojí, ale i Vaší ochranu respirátory alespoň typu FFP2 bez výdechových ventilů. Samozřejmostí je používání štítů, opakovaná dezinfekce prostor recepce a ordinací po každém klientovi. Používáme pouze dezinfekční prostředky, které likvidují patogeny včetně SARS-CoV-2. Tyto prostředky jsou navíc obměňovány, aby nedocházelo k resistenci mikro organismů. Používáme pouze profesionální lékařské dezinfekční prostředky.

Speciální režim

Na objednání termínu a samotnou operaci jsme vytvořili nový systém objednání klientů tak, aby se jednotliví klienti na klinice Premier Clinic nepotkávali. Již před příchodem na kliniku jsou filtrování pacienti, kteří pocházejí z rizikových oblastí, mají zdravotní problémy nebo přišli do styku s rizikovými kontakty. Pro ošetření na naší klinice platí již zavedený režím ošetření pacientů pouze ve 100% zdravotním stavu. Toto je již však dlouhodobým standardem. Naše moderní budova Premier Clinic má označení LEED platinum. Veškerý vzduch přiváděný na operační sál a do dalších prostor kliniky prochází přes ultračisté HEPA filtery které, dokáží odstranit škodlivé částice až o velikosti 300 nanometrů. Vzduch na naší klinice je proto nezávadný a čistý.

Možnost parkování přímo v budově

V případě zájmu Vám můžeme zarezervovat parkovací stání přímo v budově kliniky kdy je pak možné se přesunout výtahem bez kontaktu s okolím přímo do 1. patra kliniky.

Online konzultace

Pro klienty kteří přes zvýšenou ochranu osob na naší klinice chtějí zůstat doma nabízíme možnosti online konzultací. Pro informace ohledně online konzultace nám napište na info@premier-clinic.cz

Pokud trpíte příznaky SARS-CoV-2 (kašel, slabost, zvýšená teplota, bolest na hrudi, rýma) nebo jiného respiračního onemocnění prosíme přeobjednejte svůj termín pouze telefonicky bez návštěvy kliniky na tel. čísle +420 273136126.